Firma LAB-APARATY przyjmuje zamówienia wyłącznie w formie pisemnej.
Zamówienia prosimy składać poprzez pocztę elektroniczną, na adres info@labaparaty.pl, lub fax-em, na numer 0048/58-742-11-29.
Na zamówieniu prosimy podać następujące informacje: - model, - ilość, - dane Zamawiającego (tj. imię, nazwisko, e-mail bądź numer telefonu), z którym skontaktujemy się w sprawach formalnych.
Realizacja zamówienia następuje wyłącznie po potwierdzeniu dostępności i ceny danego produktu.
Urządzenia, po wcześniejszym skonsultowaniu się z Zamawiającym, dostarczane są za posrednictwem firm kurierskich. Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi, gabarytów urządzenia i ustalany jest indywidualnie dla każdego zamówienia.
Zapłata za zamówienie realizowana jest przez Zamawiającego w formie przedpłaty przelewem na rachunek bankowy: - dla płatnosci w PLN - nr 60 1020 1811 0000 0902 0091 0463 prowadzony przez PKO BP S.A. 3 Oddział w Gdańsku. - dla płatności w EURO - nr 80 1020 1811 0000 0402 0220 5201prowadzony przez PKO BP S.A. 3 Oddział w Gdańsku, SWIFT: BPKOPLPW.
Towar zostaje wysłany do Zamawiającego natychmiast, po potwierdzeniu wpłynięcia środków pieniężnych na wskazane wyżej konto.
Produkty z niniejszej oferty dostarczane są z instrukcją w języku angielskim, niemieckim, bądź polskim - zależnie od modelu urządzenia.
Zasady udzielania gwarancji
Okres gwarancji dla urządzeń używanych określany jest dla konkretnego egzemplarza urządzenia i może się zawierać od kilku dni do kilku miesięcy od daty sprzedaży. Dla nowych urządzeń okres gwarancji określa producent. Zazwyczaj wynosi 12 miesięcy.
Gwarancja obejmuje, według wyboru sprzedawcy nieodpłatna naprawę, bądź wymianę urządzenia niesprawnego.
Podlegający gwarancji sprzęt należy dostarczyć do siedziby firmy LAB-APARATY.
Wszystkie reklamacje rozpatrywane są wyłącznie na podstawie faktury VAT.
Gwarancją nie są objęte: - Mechaniczne uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady - Uszkodzenia spowodowane awariami sieci energetycznej i wyładowaniami atmosferycznymi - Uszkodzenia powstałe na skutek eksploatacji sprzętu w sposób niezgodny z przeznaczeniem
Nabywca traci prawo do gwarancji w przypadku stwierdzenia dokonania zmian konstrukcyjnych i napraw poza serwisem LAB-APARATY lub, gdy w produkcie w jakikolwiek sposób zmieniono lub uszkodzono numery seryjne lub nalepki gwarancyjne.
Odpowiedzialność sprzedawcy względem nabywcy ogranicza się do wartości produktu ustalonej według ceny detalicznej, sugerowanej przez sprzedawcę z dnia zakupu i nie obejmuje szkód powstałych w związku jego uszkodzeniem lub wadliwym działaniem.
W przypadku nie stwierdzenia przez serwis zgłoszonych wad, kupujący ponosi koszty związane z testowaniem sprzętu w laboratorium, jak również koszty związane z transportem.
Urządzenia zwrócone do serwisu, w których nie stwierdzono wad technicznych nie podlegają zwrotowi.
Podstawa prawna: Kodeks Cywilny (str.577-582), Rozporządzenie RM w sprawie szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży rzeczy ruchomych z udziałem konsumentów (Dz.U. 64/95 poz. 328).